Kako naručiti proizvod?

U internet prodavnici odabirate proizvod i veličinu pa ga klikom na dugme dodajete u svoju korpu. Klikom na korpu ili ikonu vašeg profila u internet prodavnici, bićete preusmereni na stranicu sa pregledom narudžbine. Tamo možete promeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi vraćanjem na željenu rubriku. Kada završite sa odabirom proizvoda, prilikom pregleda korpe pritisnite dugme za sledeći korak i odaberite način dostave i plaćanja i ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbinu. Za nekoliko minuta primićete e-poštu sa pregledom narudžbine na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrovati za kupovinu u internet prodavnici?

Nije potrebno registrovati se za kupovinu u internet prodavnici. Možete kupovati i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati uneti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbine.

I pored ove opcije preporučujemo vam da se registrujete za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gde će vam biti dostupna istorija vaših narudžbina, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u internet prodavnici ITC.

Kako otkazati narudžbinu?

Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbina se može otkazati tako što ćete nas kontaktirate na info@cappello.rs ili telefonom na broj za korsisnike, pa ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbine.

Kako mogu promeniti svoju narudžbinu?

Ako ste potvrdili narudžbinu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbinu više nije moguće promeniti. Ako smatrate da je došlo do greške, predomislili ste se ili želite zameniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbini, kontaktirajte nas na info@cappello.rs ili telefonom na broj za korisnike i zatim ćemo pokrenuti postupak promene u narudžbini.

Mogu li promeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbinu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavestite o ovoj promeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na info@cappello.rs

Kako mogu znati da li je narudžbina potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbinu, proverite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da proverite odeljak “Neželjena pošta”. Zbog različitih postavki mreže ili računara tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbine. Ako u tom odeljku ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na info@cappello.rs 

Ukoliko ste se registrovali za kupovinu u internet prodavnici, možete jednostavno pregledati svoje narudžbine na profilu koji ste kreirali.

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u internet prodavnici dostava je na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbine

Koji su troškovi dostave?

Jedinstvena cena za pakete do 2 kg je 190 din +PDV.

Koji je prosečan rok za dostavu?

Rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je pet do sedam radnih dana. Rok počinje kada narudžbinu potvrdi internet prodavnica ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Šta morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

Na primer, ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu a:

narudžbinu ste već platili, ali u trenutku dostave niste kod kuće, prevoznik je dužan da obavesti Pošiljaoca o nemogućnosti uručenja pošiljke, u kom slučaju je Pošiljalac dužan da Prevozniku izda dodatna uputstva. U slučaju nemogućnosti uručenja u smislu iz prethodnog stava i nakon dodatnog uputstva od strane Pošiljaoca, Prevoznik je dužan da pošiljku vrati Pošiljaocu, nakon čega će Pošiljalac Primaocu refundirati novac.

Budite prvi koji će saznati za nove modele

Prijavite se na naš bilten